Alla utom EN älskar julen ..

... och det är Grinchen ..
det blev bio som jag sa, kom lite försent dock. men men det var Grinchen .. de flesta sov väl under filmen ..

lite avslutning i Aulan, sedan blev det gröt och sisådär sånt ..
eftersom alla andra klassmates svek mig käkade jag med Elina, ida&sofia .. sedan var det staden osså ..

image164image165

Så såg jag ut idag då; Patricia :' mjo, Diana jag börjar tycka om dina örhängen nu' haha. när jag köpte dem så tyckte hon itne alls om dem . absolut inte, men nu börjar det ljusna alltså  ;) känns dock som "alla" har dem örhängena, men men H&M gör ju sina saker i 100 olika färger, finns ju i Guld också nu., (det var 1 färg ;) )
lite bilder från skolan ..2:a bilden med knäppaste lärarn, på ett bra sätt i SKolan, BAx .
(tryck på de små bilderna så blir de större =) för er som inte vet)

Jag tycker blogg. se borde fixa ngt bättre sätt att ladda upp bilder, det går ju hiskeligt segt. eller så är det bara min dator som är Otroligt seg, aja .^^ haha ,

Nu är det Julkalendern och Nudlar som står på tur, sedan är det Spex, utan magnus Betnér utan med han som gör magnues betnérs skämt (?) jaja . det blir nog bra.. sedan är det parketten som sker (; länge sedan, sluter av oktober var senast !!!

Vad gör ni denna dag då?! det är endast 4 dagar kvar till julafton, iiih , julstress som ottan!!

Hoppas ni har det bra
Vi hörs
pussfrånKina


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0