CAD lektion utan mening,

Godmorgon!

sitter just nu på DLG norra, helt onödigt..
har CAD-lektion, när man pysslar med grejer i 3D , ganska kul själva grejen faktiskt, men herregud säger jag bara. våran lärare är * piiip* och ja, en sådanhära kyrs är en sån då man tänker på morgonen "äsch, jag kan skita i den, sova lite längre,vi gör ändå inget" .. Har ni någon sådan lektion som bara är onödig ??

Nej nu ska jag fortsätta, vi ska nämligen göra massa pinnar i små hål. haha ! no idea ,
ska snart börja skriva lite roligare (:
när jag har tid ^^, så håll kvar, det kmr ;) massa skvaller och knäppheter !! tihiii;P

ha en trevlig dag !!
VI hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0