Dag 2 i storstaden !

HALLOJSAN !
vart en hektisk sagt, jag och gabriela kom försent, haha av alla 80 pers så kom vi sist, och fick åka själva iaf,
Massa föreläsningar i SKANDIA bion, fast jag somnade mesta delen, vi var väl där i 6 tim, varav massa raster och lunch mellan, vi var ut epå staden ocj gick lite .. jag köpte ett linne som jag ska h a på mig ikväll. nej men nu vi hörs senare =) åker ju hem imorgon :(

Just det, hade kunnat vara på Globen nu, med malin och se på idolfinalen, men vi hade inte stake till att ta oss dit, för vi vet inte vart globen ligger =?P

VAd gör ni denna fredagkvälL!? :) vem hejjar ni på , på idol?!

Ha det supergott!
Vi Hörs
PUssfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0