En dag, ett prov, en lektion, en stadsrunda, en Diana!

Tjoho söta människor !
Lite snabbt om min dag, hur ointressant det än är, ^^
9.40 - lektion, engelska gramatikprov,

det var de ^^, haha . sen slutade vi skolan

Har tagit lite ledigt från mitt jobb, 2 hela dagar! haha . fast bara för att jag har ett sista prov i kemi,
jag har ambivalenta känslor för kemi alltså ..
gött med lite ledighet iaf, men då får man precis ett sms av lilla teamCarro,
och hon förväntar sig att jag ska jobba minst 12 tim till iaf , det skulle vara jätte bra!
Sen måste hon tillägga "Fixar årets bästa skolungdom detta?;-) 
Vad ska man säga då? haha . duktig som jag är (A) så tror jag att jag fixar det ..
blir lite jobbigt att jobba dagen efter skolavslutningen, eftersom det är lite dans som sker på natten ^^, men men en kines ska väl klara detta !! ^^,


Öronproppar behövs, när en syster snarkas somen förkyld elefant. gosch, dagens Diana då, väldig sleten en . jag vill ha en ny garderob . framför Lidköpings julgran & rådhuset =) , jag vet iaf ngn som behöver klippa sin lugg!!

Gud, jag bara snakkar massa skit nu känner jag, väldigt ointressant. men nu får ni berätta om eran lilla dag ! vad önskar ni er  julklapp? frågat massa gånger, men inget svar inte ^^ haha ..

Någon som vet ngn bra sida där man får hjälp med att designa bloggen ? Help me, vill ha mer personligare =)

ha det fin fint!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0