En riktig jul

Godmorgon
eller ska man säga Godeftermiddag ?
Vaknade klockan 8.57 av klockan, för det nalkades Julkalendern, och den får man ju inte missa..
En riktig jul, handlar om en flicka Mila, som önskar sig 'En riktig jul' ensam med sin mamma, utan mammans kille.
Vad är en riktigt jul för er ? för mig, måste det vara snö, men dock bara på julafton, för tkr inte alls om snö förövrigt . sedan småbarnstid har alltid halva släkten samlats i vår restaurang i trollhättan för att käka och paketutdelning, dock var det roligare när vi var små . alla kusiner, hade så kul då, massa juklappar. fast nuförtiden åker vi upp och käkar, sen händer det inte mycket mer. har de 2 senaste julkvällarna spenderat med Gabriela, det har vart trevligt :) Vad gör ni på julafton ?

nej men nu ska jag skriva klart mitt företag, frisörsalongen Hair i centrum!
Ikväll nalkas det födelsedagskväll :)


Ha en trevlig lördag!
Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0