Godnatt alla sovande människor !

Godnatt!
Lät lite konstigt att använda det som "hej-fras" men egentligen ..kan man inte använda det som hälsningsfras ? , vf låter det som en mer hejdå-fras ?

jaja, nog om det, ska nu sova. om 6½ tim sitter jag och gabriela och vitor på tåget hem från sthlm ..
Har vart jävligt trevligt, hela torsdagen fri til legna aktiviteter, shopping och kvällen - underbart =)
Idag, haha föreläsningar som bestod mest av sömn men kulkul =) jag&malin kunde som sagt suttit på Globen ^^

Malin flytta in till oss förresten=)

Nej men vi hörs, hoppas ni har det bra iaf .. och haft en trevlig fredag... 

Sköt om er
Vi Hörs!
PussfrånKinaiStorstaden


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0