Hemma från Gbg !

Tjolahopp!

Läget allihopa ?
Orkar inte skriva så mkt, fast jag egentligen borde .
men ska bara lugna ner mig lite, hemkommen från Gbg nyligen .
det blev ett par svarta jeans & en ny topp/linne . bild på det kmr !

Just nu känns mitt huvud som en tickande bomb .
väntar på att den ska sprängas typ .. gah ,

på tal om mina svarta jeans jag köpte, har ett par likadana hemma, men som har slits så mkt. men tkr pm de så det fick bli ett par likadana, iaf köpte strl 24 eftersom det var de enda som fanns. när jag kom hem så har jag strl 25 hemma. haha vilekt dilemma, nu försöker jag töja ut jeansen, men gud mina lår kan ju knappt andas i de nya jeansen ! haha . det var bara de, ifall ni ville veta ^^, Jeans brukar töja sig va ? eller !? =P

Vi hörs lite senare , för jag kan knappt tänka nu med denna bomben i mitt huvud !

PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0