Inte ligga i sängen och göra läxor !

Tjolahopp !

Skulle då, som jag sa senast, träna på engelska provet.. Finns det något tråkigare än Engelska ? och ENGLESKA GRAMATIK ?? tror faktiskt inte de, aja det fastnar ändå inte, hur mkt jag än tränar iaf iaf .

låg i sängen, som vanligt, (eftersom mitt skrivbord täckt av en massa skräp.) med en påse godis bredvid mig, det resulterar alltid till att mina ögon sluter sig,  men är det sås vårt att tro ? =P¨

  1. Engelska är jätte tråkigt
  2. min säng är mjuk och skön
  3. jag är mega trött
  4. täcket i sängen är varmt och skönt,

Jag lyckades somna till fast att lillsyrran ligger vid änden av sängen och skrikevoch slår mig & säger att jag inte ska sova utan plugga, . Vaknar upp, lillsyster leker med min korvkudde, Hon är kvar !! haha,
får ångest, tror jag sovit i minst 1h, men kolla! det hade bara gått 20 min .. =)

Vad har ni gjort denna sega kväll då? , väldigt trött är jag ..

image118
Jag sa ju att jag absolut inte kan plugga på detta skrivbord,

ha det bra!
Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Hanna

Engelska SUGER:D

2007-12-16 @ 20:21:50

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0