Jag har glömt mig själv!

Halloj alla kvällspigga bloggläsare =)

Satt och kollade på min kära jobbarkompis och stora bloggare, Stina-Lee's videoupdate!
förresten så tkr jag om det väldigt mkt, men de vet hon ? ^^,
iaf iaf, hennes tips för att bli en roligare blogg eller stor bloggare!
fast stor tror jag dock verkligen inte jag kmr bli.
iaf, har kommit på att jag aldrig har bilder på mig själv !!

det blir ju så, alltid bara jag som har kamera med mig, = jag som kameraman, !
Folk tkr bara det är jobbigt när jag säger att dem ska ta kort på mig.
MEN jag lovar, jag ska bättra mig, ni vet ju nästan inte hur jag ser ut. haha, förutom den gamla profilbilden jag har,.

så, mer bilder på mig själv (ego som jag är) haha ^^,


får ta igen alla bilder , dock är dessa bilder minst 2 år gamla, som tur var .. bilden på mig som färgpalett, haha den är från Niornas 80tals fest ^^, haha jag var som en vandrande färgpalett !! jodå, jag har bilder på mig själv ;)
Oj, ser jag inte lite vinögd ut på andra bilden ?

Ha en trevlig vecka:)
Vi hörs snart, med mer bilder !!
pussfrånkina


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

shiit vilket ego, men ett sött ego ;)

2007-12-16 @ 22:12:30
Postat av: anna

fina bilder!
är inte mycket för snö heller..men har hellre snö så här i juletid än barmark och grått väder.
kram

2007-12-16 @ 23:09:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin

Hej hej, jag vet inte vart jag ska svara på alla dina frågor, så jag gör det här. Jag åker nästa söndag, kommer hem efter två veckor typ. känns hur bra som helst! Vart i Kina ska du? Klart vi ska ses när jag kommer hem! det måste vi verkligen! Med Anonyma Alkoholister (AA) går det bra. Vi får se till att vara online på msn samtidigt snart hörrö! puss

2007-12-16 @ 23:17:28
URL: http://malinleander.blogg.se
Postat av: Stina

cutie! ;p Får ta lite bilder imorgon på jobbet hehe..

2007-12-16 @ 23:25:08
URL: http://stinalee.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0