JobbJobbjobb, och ett diplom med presentkort =)

Halloj allihopa!

Jobabt idag då, gick faktiskt väldigt bra .. sålde 12 hela ordrar (A) ,,
iafiaf, som jag pratat om lite, så fick jag ett pris för "Årets säljare bland de studerande 2007"
med ett presentkort från Åhlens på 300 kr :) kul att få, riktigt kul,

image80image81
Gulligt va ? ^^, nu är jag iaf liiite stolt (A)

Jobbade som sagt, Stina gav mig råd om hur jag ska sköta min blogg så den blir stooor ;) haha .. vi börjar med att snacka kändis skvaller, då börjar vi med skvaller om Stina då, hon är en sån jävla bitch. ! haha nej jag skojja ^^,
nej men gosch. hon är helt otrolig, helt otroooligt coolt att man kan bli så stor, jag räkna ut att jag har 0.025% av hennes besökare/dag har jag på en dag:!! HAha alltså 0.025 !! haha, inte ens en tiondelsprocent !!

Nej nu ska jag ta mig och sova snart tror jag , först ska jag läsa lite bloggar =)

ha det supert!
VI hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

hahahahha!! Naawww vad söt du är gullunge :p Ja, men skriv lite skvaller om kändisar... Alltså RIKTIGA kändisar hihi :p Gå in på hollywoodrag.com och börja rota bland allt skitsnack, finns massa bilder där också... Det är alltid trevligt att kolla på... Skriv till andra!!! Det är viktigt för annars hittar inga hit vet du... Skriv på min blogg, men det gör du ju redan och det är bra hehe... Börja med typ dagens outfit eller nåt annat sånt där löjligt haha, eller om du har nån annan rolig ide som ingen annan börjat med ännu.. Jag började ju videoblogga tex ;p Puss på dig och grattis till priset, du är skitduktig!

2007-12-10 @ 22:33:06
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Silvia

ah diana! börja med dagens outfit =P

2007-12-10 @ 22:49:48
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Anton Lundin

Grattis till priset! Kommentaren är en ganska bra beskrivning av dig, tycker jag.

2007-12-13 @ 18:50:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0