Jul över hela Kina ^^,

Tjolahopp !

tänkte bara lägga ut lite bilder om vad som händer i Kina huset idag ^^,
har fått 4 söta julkort, dock känner jag mig lite dum som inte skickat ett enda : (
jag ligger lite på latsidan när det gäller julkort . har vart bättre åren innan ..
men Tack så mycket för korten =)

Brukar ni skicka julkort ? får ni många ? :)

image213
söta va ? polkagriskäppen är jätte stor och tjock och knubbig, mumsigt ! =)

image214
Julklappar, gud det är ju inte så många juh : ( alla de färglada paketen är mina, typ . haha ,

God Jul på er !!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Karin

100 kr, typ två nya lotter då:p

2007-12-23 @ 23:12:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

fina klappar :D
Hoppas du haft en bra dag :)

2007-12-23 @ 23:44:24
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: beijan

Jag har skrivit det där brvet alldeles själv, är du inte lite imponerd?!

2007-12-24 @ 00:25:53

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0