Kines gillar INTE snö !

Tjohej allihopa!

jag har verkligen inte skött min lilla blogg bra känner jag, gosh, men hoppas ni tar hänsyn med detta, eftersom i juletider sådära händer det en massa i Lill Lidköping och jag snurrar runt som en liten kyckling.

såg att det snöade när jag vaknade !! fast det var borta lika snabbt som det kom .. !! fast jag gillar inte snö!
image210image209
Jag gillar sommar och sol , mkt mkt mkt bättre än vinter  och kyla.
Kan det bero på att jag är van vid varmare klimat ? ( Asien vettni ? ;) haha )


iaf, har vart i Skövde idag =)
Köpte ett par Calvin Klein kallingar till pappsen ( ; haha .. jävlar varför ska sådant vara så dyrt ?? ^^

Förresten .. har sett ett par über snygga diesel jeans. dem är på rea i Lidköping (men finns ej min strl) sedan när jag idag var i Skövde så hade det min strl (!!), MEN sjklart ska de INTE vara på rea där ..  mycket irriterande, för antagligen så fungerade det inte så att de har samma reavaror, utan varje butik väljer själv vilka varor de rear ut.
. jag tycker att är det en och samma butikskedja, borde det vara samma pris .
ps. dem satt förresten bra på min lilla lilla rumpa :(

image204
iih, det är ju väldigt irriterande ,

image205image206
Jag blev plötsligt väldigt gul , haha inne på McDonalds .. Gabriela på hemväg. hon fick sällskap
bredvid sig av en skum liten man, hon har aldrig vart så rädd !  haha
image207image208
När vi kom hem, fick jag ta mig en sväng och gå gå och gå, och hämta cykeln.
det var mörkt och jag tog lite kort ..

Vad har ni gjort för kul då? dagen före dopparedagen .. mkt mkt julstress ? allt klart ??

ha en bra dag, imrogon smäller de ^^
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

De jeansen är väldigt väldigt snygga faktsikt! synd att de inte var rea i skövde då :(

2007-12-23 @ 20:37:08
Postat av: Diana svarar

Elina; ja, de är förbaskat snygga .. jag ska rota igenom hela gbg på mellandagarna. fast jag kmr nog inte ha så tur :(

2007-12-23 @ 22:54:45
URL: http://Dianakines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0