Ladies night

Tjoho !

En snabb grej innan jag ska sjunga högt högt med hörlurar i öronen och texten 'Bleeding Love - leona Lewis' sååå bra ! stackars familjemedlemmar, framförallt Julia, men men !!

just det, 20.00 - kanal 3 - LADIES NIGHT
vet inte exakt vad det är, silvia sammanfattar
kabareé, musi, dans, skämt och sådant ..
blir nog kul ^^,

image254
20.00 kanal 3 Ladies Night .. jag ska iaf se :) ska du ?

Hörs efter det !
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: angelica

Jag kan inte se det. :( tyväerr

2007-12-26 @ 20:11:15
URL: http://www.ben.blogg.se
Postat av: beijan

om inte annat så ser ju artin stenmark ganska bra ut :)

2007-12-26 @ 21:21:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0