Nära&Kära

Tjoho !
FIlmen var väl OK,
trodde den skulle vara bättre, men det brukar bli så med filmer man förväntar sig ska vara skiit bra.

Fast Förtrollad (som jag såg på bio) den var helt underbar ;)

Jag kom på en sak jag måste säga.. det kmr i inlägget efter !! brb ,.


Halloj !

Ska nu sätta mig och se på min film som jag fick av Fulia (min lillasyster som också heter Julia)
Nära & Kära .. den verkar bra :) ngn som sett den ??
Sällskapet idag är Syskonen & Gabriela ...

Nära&Kära - handling
Karriärkvinnan Rafi har som alla andra på Manhattan gått åratals i terapi. Hennes psykolog, doktor Lisa Metzger, lyssnar varje vecka gladeligen till allt det som Rafi har att anförtro henne - inte minst när Rafi möter en 23-årig kille och återger alla pikanta detaljer ur deras vilda sexliv. Trots åldersskillnaden ger doktor Metzger förhållandet sitt helhjärtade stöd. Det vill säga - fram till den dag när det går upp för henne att det är hennes enda son, David, som är den unge älskaren! Med varje man följer en svärmor och ju yngre man, desto beskäftigare svärmor!

image257
Undrar om den är bra !!?

image258image260
Idag hade jag mitt hår uppsatt i en knut. jag tkr om knutar .och att ha håret i en boll :)

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

nu är det ordnat! jag kan följa med på lördag :) hihi ingen fotboll för mig!

2007-12-27 @ 21:52:54

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0