Nehepp, ingen Betnér !?

Yjhoo !

detta är tredje gången jag försöker ladda upp ett inlägg här ..
Kom hem, blev mkt besviken då ngn berätta att det inte är Magnus Betnér som kmr till spexet imorn, nehepp,. jag soms åg fram emot de, gosch att folk inte kan säga EN sak ist för massa olika rykten,, ååh..

image157
Vi vill ha Betnér till Lidköping !!!

Skola idag, började med kemiprov, det gick bra .. oxidationstal .oxidation, reduktion, spontan, exoterm osv osv osv -
Sedan slutade vi, fast jag var tvungen att åka till Vårdcentral, bla bla bla..
Det blev fika, extra mkt (vi ahr fika varje onsdag) .. + Mysteriet på greveholm.. bla bla, skit kyul ^^,
Gick senare på staden med syster , klippte min lugg , stan med Elina, sedan jobbet .. good good !
fick faktiskt en julklapp på jobbet, fast jag sålde inte såå bra ändå =/

image158image159
image160image161
Sista dagen i skolan, när alla gjort klart prov, då blir det fika mumsigt och mysteriet på Greveholm
Julkalendern 1996 faktiskt !!

Just det , fick höra näår jag kmr hem, att syrran kmr med 'dagens nyhet' , gamla Alacazar Andreas Lundstedt har gått ut med att han är HIV positiv .. fick även hjälp av syrran att säga att det är starkt och modigt gjort av han att gå ut med det. syster (silvia) är rädd att jag ska säga ngt dumt,. men ja, tur att det "bara" är viruset iaf ..  VI önskar han en massa lycka till .. och hoppas det går bra !!

image162
Modigt gjort av honom .. :)

image163
Maskeraddisco 27 oktober, ser ni vad jag ska föreställa ? =)

Godnattpåeralla!
Vi hörs!
PussfrånentröttKines!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0