Rapport från Huvudstaden ;)

Yjohoo allihopa !
Sitter här på rummetstf fridhemsplan vandrarhem .
supert, just nu är jag själv, gabriela har gott en tripp till ngn secondhanbutik.
finns widescreen tv här m inbyggd dator/internet ;) jag&gabriela fick turen till att ha eget rum :D

vart en bra dag, vakna mkt mkt tidigt, men kom till sthlm vid 10 .
shopping så det rök om det, lite segt i början men det gick sedan ;)
patricia min kära unge har ringt och pratat, rapporterat ;)

vad mer ? har väl inte vart så mkt, endast shopping, köpt lite skti typ
2tröjor/linnen eller vad man ska kalla det, ska ha den ena ikväll på middagen . shiet, den är ju om 50 min ! + ja måste duscha, hurry !

nej men HOPPAS NI HAR DET BRA !
ni får gärna berätta vad ni gör denna kväll!
! Lite bilder från dagen, eftersom det bara  är jag som vill vara med på kort är dem flesta korten på mig :P hahaha , men ni står ut förhoppnignsvis ;P
bloggar mer ikväll!
image46 image52

lite bilder, som sagt, tryck p åde små bilderna så kmr det upp större ;)

Ha det supertgott!
Vi Hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0