Snart dags !!

Tjohejsan !

funderar lite smått och blir genast jätte glad, det är ju faktiskt endast 8½skoldagar kvar innan jullovet !
fy fasen vad kul, sedan ler jag lite mer, endast 2 veckor kvar tills julafton (iiih) och ännu mer när jag tänker på att det endast är 3 veckor till NYÅR ! och om jag ska fortsätta den listan så är det faktsikt bara  3 månader, 2veckor och 6 dagar tills jag fyller 18 !!!Förstår ni? lilla lilla Diana, blir 18 ! hon får tom köpa folköl på Ica Supermarket ( haha ) *skämt åsido*
Ska faktiskt bli kul, roligt att jag fyller först och är äldst i min kompisgrupp,^^ fast att jag ser yngst ut ;)
Men jag är väl mer mogen antar jag *ler* , eller vad säger ni ? ;);) haha !!

Hur var det när ni fyllde 18 ? om ni gjort det? är det så 'kul' ? eller är det mest överskattat??!

image76
tänka sig, att jag snart blir stor ! bild från 2003

ha en bra dag!
Vi Hörs!
pussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hahahah fyller du först i mars ;) själv fyller man ju 18 om 3veckor och 1 dag, typ första dagen på året, om du inte kommer ihåg det :D:D haha!

2007-12-10 @ 17:13:14
Postat av: Anonym

Elina; jo jag fyller år i mars, som du vet + jag har inte sagt ngt om att du inte fyller år tidigare än mig, dt är jag medveten om.

2007-12-10 @ 20:23:48
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0