SOLEN ! kom hit !

HAlloj ute i denna himla kyla!
vad gör ni för kul ?
gud, det är verkligen skit kallt, cyklat från majåker -> tofta, jobbigt vill jag lova
för er som int vet, det tar ca 30 min !!
OCH KALLT; för mina fötter, måste ha bättre skor .. iaf iaf ,,

tänkte att jag skulle möta solen hos patricia här, men ack nej, patricias kära fader ska ligga utanför och sova !
Då vill man inte riktigt störa kanske ^^, får se om det får bli en sväng senare .. hope so!!

jag&patricia sitter 50 cm bredvid varandra, med varsin bärbar dator i knät ^^,
hon på youtube och söker bland klipp från lidkööping, jag framför min kära blogg. haha

Vad gör ni ute i kylan ??
Jag längtar efter torsdag, spex, parketten, och lite umgänge hos patricia, me like <3

image106
Jag trodde att Courtney Love var död .. =S för ngn månad sen visste jag inte ens vem Kurt Cobain var,, sedan gjorde vi en snabb analys om han . men trodde hon också var död, iaf det tyckte Patricia var så kul, när jag läste och sa "Va ? är inte Courtney Love död !!? hahahaha,, jaja, så det kan bli :P

ha det supert,
vi hörs väl snart ( ;
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

vad duktig du är med bloggen Diana :p Jag läser den iaf, inte för att jag nu vet vem du är utan för att jag GILLAR den hihi :p Fortsätt så sötis.. Hälsa syster!!

2007-12-14 @ 21:35:53
URL: http://stinalee.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0