två meningar - åååh, suuuur !

Alltså, JAG gjorde ju inte det, för JAG förstååår att det är irriterande.
Så fast att jag ville så skippa jag det..
men hur f*n kan du med o göra det?
GÅNGER 2 också, åååååh!

förlåt allihopa, förstår att det itn kan va kul o läsa när ni inte vet va de handlar om
men måste bara skriva av mig lite..



hej.

jag är så himla sur just nu,
jätte irriterad, hur kunde två meningar göra mig så sur ?
ååååh, har lust att kasta ngt i väggen ..
två saker, två meningar, herreguuuud !!

faaan då .. jävla skit ..
tänker dock inte berätta vad det är, tyvärr. eftersom ja vet att olämpligt folk läser .. aaargh!!

image252
det bara kokar inom mig, aaaargh!!

Hejdå,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0