Vinst på 15 MILJONER!!

JAG!!??
nej attsingen, så tur har jag dock inte ...

klickade mig in på aftonbladet. där ser jag en artikel om vinst på 15 miljoner!!
klickade in, det kanske kanske kanske, fanns ngn ngn procent som sa att det var Diana som vunnit ( ;
men nej nej, det var en 50åring dam som vunnit över 15 miljoner, Men de inte fått tag i henne ..

attsingen, hon kanske läser min blogg nu ;) haha !!

nej men grattis får man väl säga, det var mig en bra Julklapp, ps hon satsade endast 15kr ..
(har man tur, så har man !! iih )


image236
kanske borde köpa en triss ? ;)

GODJUL !!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken D

GOD JUL! haha jaa man kanske borde köpa sej en triss o bli miljonär på heltid,, fasen så underbart!!

2007-12-25 @ 15:33:47
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0