Ännu en helg förbi

HALLOJ!
Efter att ha läst X antal bloggar en stund så blev jag faktiskt lite sugen på att själv skapa en blogg..
jaa, så vad ska man säga nu då .
lite allmänt om mig själv,
Diana heter jag, går på DeLaGardiegymnasiet, en helt okej skola, går andra året på Naturvetenskapliga programmet. hum, det var de . haha !
Nej men sitter här vid datorn, vilket inte är ovanligt . men har dock vart duktig och jobbat i 4 timmar idag, så en liten slant har jag allt jobbat till mig.
Helgen har vart seg faktiskt. enda roliga dagen var Fredagen.
Plugget som varade en lååång dag . 8.00-16.00 , förstår dock inte varför vi hade sista lektionen .
Efter det så kilade Jag,Patricia&fredrik iväg till Allvideo .
jag blev dumförklarad och lurad på godis för 96kr/kg . as irriterande, iaf.
Det blev en kärlekskomedi. haha, tänka sig att den inte var så bra!.
Kilade iväg till hjertbergs .
blev skjutsad av fredrik hem till patricia, tröffade solen ett tag. vilket är patricias solarium
alltid lika skönt . !
vidare till tofta pizzerian . fredrik kom med sin moppe,
Kom ihåg på högstadiet när jag alltid blev skjutsad av grabbarna ^^ så kul!
kilade iväg till Fredrik . lång jävla uppförsbacke i stenhammar alltså, usch.nästan värre än att klättra upp för Mount Everest .
det blev pizza, film,godis, chips, jordnötsringar, julmust, sockerdricka, och en jäkla massa kort.
min kamera, som dock är ny, men såå mkt sämre än min gamla är med överallt .
Tyckte faktiskt lite synd om Fredrik, but I think he liked it ^^,

sen blev det natten . och jag&patricia åkte nerför lååånga stenhamamrsbacken, mjau! det var gött!
pappa & mamma kom med bil. som tro det eller ej; JAG körde ^^,
fasen jag har fortfarande väldiga problem med min backkörning,. ajdå ^^
fötterna bara darrar och fötterna bara trycker på alla möjliga pedalar när jag blir nervös.
men men , har iaf bokat 12 körlektioner . from 18 januari kör jag 2 lektioner/vecka . jag ska allt ha körkortet (;

image1
Efter många många försök, och de två andra ungarna var nära att balla ur , så lyckades vi
faktiskt få ett lyckat kort :) Ni kan ju lägga märke till hur jag håller Fredriks stackars anka!


Lördag
Väldigt seg dag. vaknar klockan 11 . blir påmind om att jag ahr min cykel kvar lämnad vid torget, måste ta mig ut till stan för att hämta den, jobbigt .
Får tag på Elina, som ska in till stan .
Kommer till stan med pappa, tidigare . hämtar ut pengar för att fördröja tiden .
kilar iväg till biblioteket . lånar 3 böcker om Martin Luther (historia arbete)
känns bra, kmr dock inte läsa dem.
träffar Elina, kilar runt i varenda affär, inte alls sugen på att köpa ngt.
det var de, åker hem. ihopp om att jag ska plugga. men det fungerar dock inte.
slutar med att jag somnar. vaknar upp efter 2 tim.
Stannar vid datorn med Fredrik & Elina, jag & elina kom på att vi kunde lekt på kvällen.
men båda trodde vis kulle plugga, men det gjorde vi ej och resultatet sluta med att vi båda har jätte tråkigt.
Kom på en uppfinning, en magisk dörr, en dörr som man kan ge igenom och komma till vem som helst, närsom helst. typ :)
Tänk vad praktiskt det skulle vara ! inte tänka på skjuts, buss och cykel.
image2
Detta är min Elina , en naturare och en Samhällare!
vi kan ju undra på vem som är den smarta ;)
Känns gött att kunna säga att bilden är ungf 3 år gammal ^^


Söndag
Jobb jobb och återigen jobb.
jag är en flitig telefonförsäljare som hållt på sedan 6 november 2006 - där sket sig min plan om att bara jobba i högst 1 år ! haha. fast det är för jag är en tjötig liten telefonförsöljare som tjötar och har sig med mina kunder.!
image4
Telefonist? javisst . mitt jobb. men de som känner mig vet hur mkt jag vill ha ett visst annat jobb,.!

Vi får se hur det blir med mitt bloggande. ska försöka uppdatera dagligen !
nej nu ska jag gå och käka pizza från gårdagen.
Ha det gott ! Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofia beijan Beijer

Älskar att läsa bloggar, så du kan lita på mig. Att jag ska läsa din alltså ;) Jag vet precis hur myyyyyyyyyyyyyyyycket du vill ha ett annat jobb, det kanske vore idé att konvertera till samhäll? :D

2007-11-25 @ 17:40:11
Postat av: Elina

håller med beijan, du kanske skulle konvertera till samhäll så att dina drömmar blir uppfyllda! :) annars kanske andra, typ som redan går samhäll tar ditt lilla jobb, hahah !

2007-11-25 @ 17:58:48
Postat av: Diana svarar

Beijan & Elina ; nu ska ni vara väldigt tysta, innan jag druknar av mina egna tårar.
Skulle inte fungera att byta till samhäll, för då skulle jag vara tvungen att spela dum för att passa in där ;)

2007-11-25 @ 18:14:51
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: Fredrich

HAHA! det verkade vara en ganska fartig helg (ändå skriver du att det var en helt genomseg helg). Sen apropå detta med ditt jobb! Jag vet också vilket jobb du vill ha egentligen, för det berättade du i telefon om du kommer ihåg det ;) Men det är nog inte det jobbet som andra här pratar om att du vill ha ;D

2007-11-25 @ 19:16:32
Postat av: Diana svarar

Fredrich; Nej jag förstår inte vilket jobb DU pratar om ? Jobbet som din pappas geisha ? (; haha .
men det jobbet har jag ju redan ;);)

2007-11-25 @ 19:30:11
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: Fredrich

Det var nog i lite större omfattning en bara geisha du pratade om diana ;D

2007-11-25 @ 19:46:11

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0