En för tidig skoldag...

Godmorgon allihopa!
Sitter här i studielandskapet förtillfället .
Börjar inte min första lektion förens 9.40
fast eftersom jag var tvungen att i fredags säga förhastat att jag & Anton skulle göra klart kemirapporten så sitter vi här.
Aja, känns mest som stackars Anton får göra allt. haha
Jag fattar inte ens 47% av de vi gör. ajdå ! haha

men men .
det är faktiskt riktigt kul med blogg, (iofs inte haft den mer än en dag men iaf)
haha, och de flesta som läser min blogg har blivit tvingade till att göra det
haha! ex : -något namn- LÄSM IN BLOGG ! haha, osv .
Ni kan tänka er hur jag tjatar om att folk ska läsa min blogg. haha !

aja nej nu ska jag faktiskt hjälpa Anton, om det är så mkt till hjälp.

image7
Hade ingen roligare bild på min mapp i skolan, så det fick bli mitt schema .
Dock har jag en väldigt härlig dag framför mig : )

Ha det gott !
Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0