Eva-söt liten människa

Hejdär^^
Har precis avslutat 3 samtal med kära vänner, det behövdes. fast att jag i sista samtalet med Elina hickade hejvilt- haha, hon undrade vad jag druckit igår ! haha, Fanta och Loka !
iaf, vaknade tidigt fick ta mig ute i duggregnet till sjukhuset, tog mina sprutor,
Sedan var det att vänta i 30 min, fick sitta i ett litet rum som heter lekterapi, Eva som är lekterapeut envisades ( på ett gulligt sätt) med att jag skulle pyssla och ha mig, som om jag var ett litet barn på 12 år ^^, skit söt var hon, fick tillslut ge med mig och lägga undan teoriboken och pyssla , kände mig som 12 år då, gjorde söta blommor och fick med mig material som jag kunde göra hemma. Under tiden fylldes det på med massa barn o olika åldrarna och Eva kunde verkligen namnen på alla barnen och hon var som en extra mamma.
helgullig person, det var faktsikt jätte kul att pyssla och trixa . när man gick på högstadiet var det alltid en pysseldag innan jul där vi gjorde massa julkort, rim, marsipan osv .. det är alltid lika kul, haha hur gammal man än blir !

så vi borde faktiskt pyssla någon dag, kära läsare, jag tror det är bra för en själv. för det är väldigt avslappnande och man tar fram sin kreativa sida .. jätte mysigt ^^

När jag kom hem somnade jag på direkten, vaknade av att pappa ringde vid 11. skit sur svarade jag, eftersom min dröm var att "hon från mitt drömjobb" sms.a mig och sa att jag skulle få jobbet jag drömt om . tyvärr var det bara en dröm :( så nära men såå långt bort ändå , aja . ska iaf jobba på MITT jobb , ska väl inte klaga, men det går ju inte som det ska nuförtiden .. aja carro lova mig att jag skulle få sitta på ett bra&roligt projekt, får väl se!.

Nu ska jag iaf jobba intensivt med mitt sista företagsekonomi arbete, ska skapa ett företag . En frisörsalong ^^ haha, har jag priser som Preben så går jag iaf med vinst (;

image19
Söt va ? ^^ haha det är mitt pyssel för dagen !

Ha det gott,
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

vilka tjusiga blommor!!! så det blir frisörsalong?? ja det var ju ett mkt bra förslag :D:D

2007-11-29 @ 15:31:33
Postat av: Elin

ja e grafisk formgivare :) väldigt roligt jobb faktiskt...

2007-11-29 @ 15:32:46
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Silvia

JAG har ju frågat om du vill göra julkort med mig!

2007-11-29 @ 16:28:21
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Elina

hade du eva ?? :D hon är ju sååå söt och över snäll ;) hhaa! jag hade henne när jag var liten och jag har massa pyssel därifrån, det var ju jättekul! men då var jag ju typ 8år eller något, naaw så hon är kvar där än, så gulligt! :D

2007-11-29 @ 21:27:36
Postat av: Diana svarar

Eva är ûber söt. fast hon behandlar en som en liten unge (; men det kan ju alltid vara mysigt .. ^^

2007-11-29 @ 22:23:12
URL: http://Dianakines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0