Halvvägs genom en jobbig dag ...

Tjohoo !
Vad gör alla i detta land på en måndag ?
Själv sitter jag hemma, precis pratat med Fredrik i telefon.. haha , han har tjänat 5000 kr ! grattis! :P
Skolan bestod endast av 2 lektioner, varav vi såg på filmen "The green mile" på båda lektionerna, hemsk film men väldigt bra .. ngn annan som sett den ?
Aja slutade väldigt tidigt, men stannade kvar i skolan i hela 1½ tim, hjälpte marcus med sin graf till hans rapports på PAINT ;) och sedan fastna vi framför de dära skjutspelet som vi har i vårat studielandskap. dock var jag sämst , marcus aka iceman var duktigare ;)
aja, det blåser som tusan här, tur att jag ahde medvind, men ska senare till jobbet, blir väl en mindre roligare upplevelse .. fasen jag blåste ju nästan av cykeln ..
just det, jag måste skaffa mig en mössa , synd att jag inte är född till att se bra ut i mössa ! :(
En annan sak, jag hatar verkligen Engelska och jag är inte alls duktig på det. men nu blir jag tvungen på att fundera om jag ska läsa Engelska C - Frivilligt!! endast för att det är bra och ha + meritpoäng. vart är världen påväg ?
Något mer? jo ska jobba idag, 17-21 är uppe i 48 tim denna månaden isf . usch ibland vet jag inte hur jag orkar och hinner med det ... har kommit på att jag måste ta tag i alla läxor , men om inte jag känner press så blir det att jag bara skjuter fram allt. det är väl så jag är uppbyggd. Det enda jag vet att det 3½jobbiga veckor kvar i skolan .
men men det är bara o köra, och sen se fram emot ett välförtjänt lov :)
Nu ska jag tag en tupplur på 20 min, för det är bättre än att sova , har fredrik lärt mig !

Ω → detta är ett Omega och är beteckningen för ressistans, Ohm. ( det nalkas fysik )

image10
jag är duktig på paint, och marcus på att döda ! ^^, För vi går inte samma klass längre :/
9 juni 2006 , 9b1

Ha det gott!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrich

man ska ligga och villa i 20 min. inte sova :P

2007-11-27 @ 21:55:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0