I must introduce ....

Jahapp . då satt man här igen då ..
Inte alltför mkt har hänt i mitt liv sen sist .
Jo vart lite duktig och gjort 3 fysik uppgifter .
men men , kollade igenom skolkatalogen en snutt också .
jo just det ! årets skolkatalog kom.
det var faktiskt bra att den var i färg, dock har jag inga kommentarer på hur jag blev.. meen folk vet väl ungf hur man ser ut =P haha , förhoppningsvis . yeye .

sitter förtillfället och pratar via msn som just nu känns som halva mitt liv . iaf
Patricia på G , skickar över en massa bilder från i fredags, det går segt vill jag lova, när man skickar till en seg patricia som accepterar bilderna ungf en per minut ^^, då det är över 100 bilder !
Fredrich som snakkar om vilka böcker han ska ha med till Thailand, som dock endast väger 2068 gram . haha, den grabben är sjuk . tar med sig massa böcker när man åker till Thailand ! GOSCH !
Ellen som är super söt och orolig för en liten sak som du inte behöver vara ;) haha . du klarar dig igenom det ;) hihi det kmr nog inte vara så pinsamnt ! ;)

nej men just det. Syster min får jag ej glömma. ska förresten säga att ni ska kolla in hennes blogg, (OBS! varnar dock för engelsk text . om ni är som mig och htar engelska, don't push ! or , do it . she would liked it .. våga ej klaga på min engelska :P )  ----> www.ZiLLe.blogspot.com

image6
Jag vill ha sommar 2008 nu ! bild från sommar 2006

Godnatt på er alla
Vi hörs !
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

yay! jag finns länkad på din blogg... tjohoo!

2007-11-25 @ 22:05:56
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Fredrich!!!

Diana är allt påhittig och kreativ verkar detsom :P hahaha visa denna bloggen för Lillebill ;D Dessutom så är vikten på alla böckerna lite större nu än vad den var när du skrev ^^

2007-11-25 @ 22:10:00
Postat av: Patricia

jag e INTE seg haha å jag håller med fredrik klart han ska ta med sig massa böcker, vad ska han annars göra i thailand, jag ha med mej tre böcker till grekland så fredrik du borde minst ta 7 böcker

2007-11-25 @ 22:14:26
Postat av: Diana svarar

Silvia; Du ska vara mkt stolt, ;) inte alla som kan bli länkade ! (A)

Fredrich&Patricia; ni är båda sjuka . man ska sola och bada utan att läsa när man är bortrest :) det är livet !

2007-11-25 @ 22:19:21
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: Fredrich

Om man bara ska bada så kunde man lika gärna blivit född till fisk ^^

2007-11-25 @ 22:34:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0