I väntan på det roliga .. noway!

Yjohooo!
sitter här på jobbet, och det är jätte tråkigt eftersom jag är så jävla trött.
iaf, har sålt ett autogiro idag, 6mån så jag börjar bli 'frisk' igen ? ^^

Till Linda
Jag vet att du är jätte duktig, och att det bara var en dålig dag idag.
DU vet att du klarar det nästa gång, Jag tror på dig sötunge ! :)
För jag väntar på de dära kortet, då har du lovat att köra mig i din blå ^^

nej nu ska jag forsätta pinas, jag längtar skit mycket efter min säng.. gah !

Ha det gott!
Vi hörs!
PussfrånKina


Halloj !
Sitter här hemma hos Gabriela förtillfället,
det var ett litet tag sen man var här i denna hålan ^^ haha, och ja må säga att hon måste städa ;) haha !
iaf . har precis haft företagsekonomi med min goa lärare, haha . han är rolig han
fick tillbaka sista provet, och jag må säga att jag är riktigt nöjd ;) Jag kanske ska bli företagare som han säger !? haha!
Nu väntar jag in 4 JOBBiga timmar, usch .. aja det är bara att h'rda och sedan vara glad över lönen som kmr i december ! ^^ för oktoberlönen kom in idag :D
Ska även ta tag i mitt körkort , då menar jag teorin förtillfället .. ska börja läsa nu! jag ska ju ha körkortet innan sommra iaf ;) wrooom!!
nej nu ropar hon i rummet, hon har hittat ngt fiffigt ..

WROM; kör försiktigt!
Vi hörs!senarepå jobbet
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0