27 dresses - jag vill !

Godkväll!

jag ska faktiskt strax lägga mig ,,
har läst teoriboken intensivt nu,.
alltså jag tror jag kan det. hm, aja

imorgon är det en såndära onödig tema dag i skolan
3:orna ska visa upp sina projektarbeten
visst det är jätte kul, men det tar kanske 1 min på vissa ställen att kolla,
men skolan avser 30 min . haha

aja .
efter skola är det till att fixa passet (åker ju till Paris, och mitt är för gammalt!)
sedan är det körskolan (teori) och teoriläsning hemma...


jag vill förresten se på filmen 27 dresses, som går på bio nu.
men självklart inte i Lidköping, eftersom våran biosalong är bäst .. not,
Någon som sett den ?

Handling;
Jane är en romantisk och totalt osjälvisk kvinna som varit brudtärna inte mindre än 27 gånger
och hennes egen lycka tycks inte finnas inom räckhåll. När hennes lillasyster, Tess, börjar förbereda
sitt bröllop med Janes chef (som Jane är förälskad i) börjar dock Jane omvärdera sitt "alltid-brudtärna-liv"...

Jag är iaf en sådandär komedi människa . älskar filmer som man vet hur det slutar, en tjej och en kille blir tillsammans, haha kanske inte tycker om att man vet allt men de filmer är bäst <3

Nu ska jag lägga mig,
pappsen kommer hem vilken minut som helst.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0