Bilder - min första grillning iaf ^^

Godkväll !

haha, nu har jag sett klart på talang 2008.
jag må säga att det finns allt knäppa folk,
strippdansande cowboy ? hm ?

haha, iaf iaf .
nu kommer lite bilder från fredagens ståhej.
titta och var glad =)

image998
haha, kvällen började hos mig, patricia var på besök .
sedan glömde jag min mobil på ljudlös. så grabbarna Otto & Victor fick inte tag på mig.
så de ringde o ringde, och var inne hos grannar o telefonkataloger. haha sen plingade de på dörren.
och vips, var de hemma hos mig. haha
Otto tyckte det var så trevligt att ta kort. (jag har fan en hemsk hållning ser jag nu)
image1000
vi bar oss iväg, via den stora vägen och åkern . jo men visst, vi kom fram ^^
image1002image1003
vi kom fram till kära Louise . & jag fick agera grillmästare . det klarade jag fint (;
image1004image1005
Jag är nästan lite imponerad på mig själv ^^, det gjorde jag bra .
misslyckat kort på mig&patricia, vi skulle få med "grillen" =P
image1006
det var jag&grabbarna ute på altanen ^^, haha tro inte fel nu ;) nej jag skojja !
image1007
Patricia,Fredrik och er bloggare Diana (;image1008
Det tillkom en viss Gabriela (;
image1009
Jag&min kära vän Patricia, vi hade iaf trevligt tillsammans ;)
image1010
haha, jo jag var ju iaf glad .. även fast jag var sjuuukt trött ..
image1011
och en sista bild med knäppa folk ^^, simon, fredrik, patricia, carl & albin!!
image1012
och så var maten klar, vad jag var duktig oc grillade åt mig, patricia, victor&otto !
köttet spexade jag och patricia med honungsmelon & potatissallad !

Sådärja, det var de ..

jag tror jag var för trött för partaj,
tur att det var nära hem, så jag behövde inte cykla så långt =)

Vet ni vad?
kvällen består av parlamentet, med Björn Gustavsson , don't miss it ^^,
& som sagt, "sanningens ögonblick" tätt därefter.
med min lillasyster !

& nu så kommer även gabriela .
hon behövde söka skydd hos China House ^^,

nu kilar jag.
kanske, kanske hörs vi ikväll ?
vem vet?
kika in så får du se (;
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

haha joo, här sitter jag hemma hos dig. vart fan är du? det var massa folk hos pappa, och en tjej med trefärgat hår.

2008-04-20 @ 20:18:10
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se
Postat av: elina

vilken snygging du var på festen!!
Trevligt att prata med min kines igen, vi hörs lite senare med update, du vet det kan hända mycket under 1timme för min del ;)

2008-04-20 @ 20:46:37
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Otto

OO, jävlar...jag känner mig riktigt vacker när jag inte ser en ända bild jag ser drogad ut på(Y) tack, det var trevligt endå, jag gillar öl, jag blev full....

2008-04-20 @ 20:57:20

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0