Filmkväll med godis - Med Gabriela !

Godkväll !

ni anar inte vad jag gjort sen sist.
sovit .
2 hela timmar .
har vart så trött.
men sen stekte jag falukorv och åt med makaroner,
och nu ahr jag duschat,
jag känner mig jätte pigg & fräsh nu !

så ska kila till Gabriela,
vi ska köpa godis & se på film,
får se om hon har ngn bra film.

image927
Bilden är från sommar 2006 - underbart !

Nu måste jag kila,
ha en trevlig lördagskväll!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Första bakfyllan? :D

2008-04-12 @ 23:33:40
Postat av: Diana svarar

Otto; haha nej verkligen ingen bakfylla, unge!

2008-04-13 @ 10:28:51
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0