från MVG - G

Goddaaag !

allt bra i detta underbara väder?
jag är egentligen piss sur.

Jag&Patricia skulle till trollh'ttan.
men provet gick så¨dålgit så vi skippade det.
hade ett kemiprov. 2h långt.

& om jag säger såhår
klassens toppgrabb, Anton tyckte provet var svårt
då är det svårt.

en bokstav G för min del,
gråter nästan eftersom provet innan och kemi är något jag "är" duktig på.

jaja, de verkar gått väldigt dåligt för de flesta.
!
image1052
image1053
Mina synder efter provet, ville verkligen gråta, så det fick bli tröstätning,, yey!!
patricia&fredrik tröståt också, banne mig!
image1054
jag&elina igår, haha inga kommentarer dock.!

aja nu ska jag&patricia kila.
vi har vart och köpt kött!
så nu ska vi kila hem till henne & grillä!
josse joinar oss även ikväll.

Imorn ska jag till gbg,
så ni vet, den dålgia uppdateringen!

XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0