fysik & mojito - yeah !

Godkväll!

jag är så stolt över mig själv.
har faktiskt gjort 30 uppgifter idag.
alla utom 4.
heeelt imponerad av mig själv.
& dem var inte ens svåra. mohha!
fysik B prov om vågor&ljud . här kommer jag !

nej men jag har haft riktigt svårt för detta, men idag gick det galant.

fysik B - mördarkursen , 150p

Gabriela kom på besök mellan varven ,
jag fick nya presenter av henne.
eftersom jag så ohyfsat "inte tyckte om" presenten ja fick av henne först.
det var inte riktigt min stil.
och det är ju bättre att ja gillar presenten än att lägger undan den på vinden.
tycker jag. ärligt eller ohyffsat, bestäm själv.

image895

Det var ett set om en glasskål & ett glas med recept på drinken "mojito" .

1 tsk socker
½ lime juice
3-4 mynta blad
45ml vit rom
2-4 isbitar
60 ml läsk / sodawater.

testa nästa gång kanske ? (; hehe








image896
kan ju passa på och visa att jag fick 2 av dessa martini glasen av Fredrik när jag fyllde år.
rosa är sött .. ^^

nu ska jag en sväng via bloggarnas värld.
vi hörs.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Alfahanna

Åh, Mojitos är så gott!

2008-04-07 @ 22:50:52
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: beijan

mojito är värt tt testa, de är sååååååå gott!

2008-04-08 @ 06:58:12
Postat av: Silvia

cervera cervera cervera

2008-04-08 @ 23:20:16
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0