Gårdagens bravad !

Godmorgon !

attsingen, jag är uppe tidigt !
vart vaken i en timma nu . hehe,
tänkte slänga in lite bilder från gårdagen,
men jag måste göra er besvikna,
lillsyrran har tagit med kameran.

eftersom det är hennes kamera,
och hon ska va med en kompis idag&imorn.
så bilder kommer inte förens imorn.
sorry.

aja ,
orkar inte berätta nu,
eftersom det bara blir massa text,vilket är tråkigt att läsa.

Jag har iaf inga kommentarer om festen,
kan det vara för jag var trött?
kan det vart för något annat ??
mja, jag vet inte riktigt.
menmen, let it go .


Snor en bild från Gabriela,
bilden är från Marimekkos hemsida, ur deras kollektion.
& jag tyckte om denna, tyckte om färgerna och mönstret . love it!


idag ska jag faktiskt köra till Trollhättan (+ Överby) .
dock inget som hjälper mig i körningen, då det bara är raksträcka.
men kul är det iaf =)

image950
Nu ska jag kila,
äta frukost & lite annat.
hinner kanske återkomma innan vi kilar.
ha de gott!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0