Godmorgon fullkornsgubbe!

GODMORGON FOLKET !

har haft sovmorgon,
jag tog lite längre, så nu har jag bråttom.
iaf iaf.
tänkte bara berätta att jag blivit liite nyttigare av mig iaf.
som tec. jag käkar rågfras ist för havre fras.

jag tycker ju inte om fullkorn,
varken fullkornsbröd, pasta osv .. men detta går .. hehe


Nu ska jag kila ..
vi hörs,
vet ni?
Jag ska äntligen klippa mig idag .
blir nog bara uppfräshning ,
ska klippa bort 15 cm av håret, minst!
blir ingen hellugg. 
kan bli jobbigt i sommar, sen ser jag så barnslig ut i de =P
Jag är ju faktiskt 18 år!!

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linda,

Hahah, jag käkar också rågfras istället för havrefras! :D Märker knappt någon skillnad mellan de två! ;)

2008-04-10 @ 19:53:14

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0