GÖTEBORG

Goddag !

dålig uppdatering senaste dygnet.
enbart för att idag har jag vart i göteborg med Elina.
&igår så var jag hemma hos Patricia.
badade,grillade & såg på tv med josse&Frida !

så dagen har alltså spenderats i Göteborg.
image1055
image1056image1057
Jag&Elina käkade "ching chong" mat . haha , det var starkt . men gott^^,

image1058
image1059

jag hittade skorna ^^,
först trodde jag att ja skulle gråta,
fanns inte ngn storlek 36, bland typ 100 par.
sen frågade jag efter 20 min då jag insåg att ja inte passade 37.
de hade strl 36!!

snäll som jag är köpte jag ett par till min syrra med, fast de får hon betala för =P

iaf iaf . en söt broderad/stickad jacka .. från Gina . söt va ?
&ett linne, från Kappahl!

nej nus ka jag packa lite snabbt,
paris om 2 dagar!!

sen ska jag kila iväg till Elina,, vi ska ha lite trevligt ikväll.

XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0