hals som sandpapper.

Godkväll allihopa!

allt bra hos er ?
själv så känns det som min hals stramar åt som grövaste halspapper.
helt sjukt hemskt.
lever på fishermans friend just nu.
& vicks blå . jätte hemskt.

ni vet? varje gång man sväljer så känns det som halva halsen ska gå av.



självklart ska jag tjata om min körning,
tack otto för ditt lilla stöd (;
även fast du oftast brukar reta mig för att ja aldrig kmr få kortet.
det känns faktiskt så nu, aldrig kmr ja få de kortet. tyvärr. usch,

Satt på jobbet och pratade med kusinen idag.
hon skulle grilla med några kompisar ikväll.
helt sjukt underbart och bara höra.
Grilla.
Sommar, Sol, värme, bad, snälla ge mig nu!

Längtar till varma sommarkvällar med grillen . åååh !


Vill tills sist bara nämna, bara för att hedra Engla. Den 10 årige flickan som blev kidnappad och mördad av en för henne, främling (?) . Tycker det är sjukt att sånna saker som kidnappning pågår, och hur man kan med och mörda ett barn? en människa överhuvudtaget.
tyvärr är Världen grym, och det finns grymma och sjuka människor.

<3

Nu ska jag strax somna,
vi hörs imorn,
xoxoDiana

ps. ja vet att ja borde bättra mig med mitt skrivande, både med bilder & innehåll.
men för tillfället har jag banne mig bloggtorka !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Nadia

Åhh, vad det är synd om dig Diana :p haha, krya på dig my little kina =) Puss

2008-04-15 @ 10:55:44
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0