I'm back !

Hejsan hejsan hejsan !!

nu är jag som sagt tillbaka,
blogg.se har hållt på och sysslat med "bloggplattsforms byte?"
aja det gick iaf inte så bra, men men ..

så nu kan ni kika in i bloggen som vanligt & jag ska dunder uppdatera..

Ta igen lite nu,
kunde ju inte blogga under min födelsedag. bra var väl det egentligen.

image845
image846image847
Jag,Beijan&Gabriela var ute och åt på min födelsedag. de åt bananasplit men jag var för hungrig så jag frågade efter en barnpizza (fast att det endast är till upptil 12 år) haha .. måste sett lite roligt ut när jag sedan beställde en X-cider ,. haha !! tyvärr behövde jag inte visa leg, jag som ville :P
Köpte även snus, (inte till mig !!!) men inte heller där behövde jag visa leg =(
image848
Söta Carl hade bakat tårta till mig, .. något han gjorde förra året med, men då var det en liten söt tårta, men nu var det en stor till hela klassen !! =)
image850image851
Var även och fikade , (vilket jag gör alltför ofta nuförtiden) med Elina .. hehe det var trevligt =)

Det är vad som hänt de två senaste dagarna ..
och jag är 18 nu . hehe
& just det. jag var med i tidningen igår .. men jag återkommer till detta i nästa inlägg ^^,

xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

en ganska kul sak är att han had samma tröja på sig på båda korten trots att det skiljer ett år på bilderna.. :)

2008-04-01 @ 22:04:06
URL: http://johannawahlman.blogg.se
Postat av: gabriela

haha, fan vad attraktiv jag ser ut. MUMS. du ska få enny present av mig, men det kan dröja lite. för jag måste tänka. jag tycker att min första present var helt underbar, men det tyckte inte du. så nu måste jag tänka i nya banor. fy FAN vad jobbigt.

2008-04-01 @ 22:19:32
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se
Postat av: gabriela

haha, fan vad attraktiv jag ser ut. MUMS. du ska få enny present av mig, men det kan dröja lite. för jag måste tänka. jag tycker att min första present var helt underbar, men det tyckte inte du. så nu måste jag tänka i nya banor. fy FAN vad jobbigt.

2008-04-01 @ 22:19:39
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0