Karnevalen ...

Goddaaag !

jag slutade skolan 13.00 idag,
härliga tider.
stack fram på staden m Patricia,
solen lyste så gött.

aja. sitter här med skoskav och blåsa på fötterna.
har inte riktigt gått in mina skor än,
och jag har storlek 36,33 =P
så mina skor på strl 36 är liiite små.. aja!


eftersom min kamera är på lagning (hoppas de inte hittar stötskador) så får jag väl ta och låna Julias kamera, som även är min gamla...

så att ni bloggläsare inte får alltför tråkigt,

image971
Ikväll blir det lite grillning för min del.
första grillningen, på engångsgrill ! haha
image972

Förra årets karneval . snövit och dvärgarna osv .. jag var snövit . det var förbaskat kul,
detta året blir ännu bättre, men vad ska vi vara?
att vi aldrig kan enas. och många väljer för  att jävlas, pft!
image890
Ska iväg till Louise ikväll,
det är lite fest på G kanske, vet inte ritkgit vad det är faktiskt.
jag ska mest bara vara social.

Nu ska jag städa upp lite hade jag tänkt,
hörs !
annars så får ni ha en toppendagm,
underbart väder är det iaf =)
XOxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

våran klass kommer vara det allra bääästa.. not;) vad har du för dig?

2008-04-18 @ 21:51:27
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0