körkortet blir aldrig mitt.

TJOHO !

vädret is still going beautiful ^^,
aja.
sitter och ser på OC.
ska strax orka med engelska gramatik.
men jag pallar fasen inte.
borde egentligen jobba.
aja.

körlektionen gick ju bra. egentligen,.
alla parkeringar gick super.
ni vet, enkla vanliga sväng in parkering.
super.
men varför inte när jag kör med pappa?
så jag lärde mig inget nytt, bara träna träna.
onödigt. aja.
image1018
ska köra med farsan idag egentligen,.
orkade inte.
får ta det på onsdag.

tjingeling på er!
xoxoDiana,

UPDATE!
L-G sa att om jag vill ha körkortet innan KINA (20 juni) då får jag fan se till att träna träna träna.
L-G bekräftade även att jag inte var född till bilförare , tack L-G det känns bra, hahaha!
är man inte född till det, får man helt enkelt träna sig till det.

gud.
jag orkar fasen inte.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sara

äh, diana, jag slår vad om att du är hundra ggr bättre än mig på att köra bil! :)

2008-04-21 @ 17:18:11
URL: http://tidenfaller.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0