majblomman & outfit

Godkväll !

det var en pärs på jobbet idag,
min hals stramade som tusan.
& jag lät som en hes tant på 70+ .

aja jag klarade mig igenom iaf ..
även fast det itne gick suuper ! .

tänkte lägga ut lite bilder nu =)

image928
häromdagen så såg jag att mitt ljus bara "läckte" . jätte tråkigt, för stearinet blandade sig med mina fina stenar . så i en timma försökte jag separera småå stenar med stearin, jag gav upp efter att endast klarat 3-4 stenar .
(Ljushållarn o ett vitt klot ljus fick jag förresten av dig Elin, känner du igen de ? ;)) för över 2 år sen!
image930

Köpte ju som sagt majblomma idag av en söt liten pojke ,, och visst är min samling av majblommor fin?
Vill egentligen "samla" på kransar. men eftersom jag var så fattig&snål när jag var liten, så fick det bli den billigaste. vilket nu jag får ångra =P hehe ..

image932image933
Jag&Elina kilade hem till mig efter skolan, vi proppade i oss 4 små mackor var, haha .. jag var osocial, sorry Ungen ;) .. jag tycker faktiskt om mitt hår , och mina glasögon för den dele :) och det är ju bra!
image934
Jag hade ju faktiskt på mig kläder idag, lite lätt sådär  haha .
lite suddigt dock, men ni ser lite grovt iaf =P

Jeans - GinaTricot
Body - GinaTricot
Sjal - Kappahl
Glasögon - Tommy Hilfiger

det var de, jätte enkelt outfit som jag tycker om :)
image937image938
Elina skjutsade mig till stan . ^^, ser ni hur underbart vädret är/var eller ? jag älskar!!!
image935
maten när jag kom hem, underbar ^^, hehe falukorv, makaroner & ketchup . mums ^^, & ett O.C avsnitt !!

image936
Till sist !!
Vill bara säga hur
stolt jag är över min lillasyster .
Ni ser den väggen, den är på min gamla skola (hennes nuvarande) hon har blivit erbjuden att få måla en "vägg i skolan" .. eftersom hon är så duktig på att måla ..

De sa att hon är ju egentligen bara en 7:a, och antagligen är det bara duktiga 9:or som fått måla. men ja, nu får hon chansen. och jag tycker hon ska ta den ..

Fattar ni? en hel vägg i en skola, som man målat själv ..
min lillasyster är duktig.

Nu ska jag nanna,
pappa kommer hem om 20 min, och han tkr inte om att jag är vaken ..
xoxoDiana,

ps. Jag tror jag håller på o blir sjuk, förut så nös jag 11 gånger i rad, inom loppet av 1 min .. helt sjukt!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Nadia

Usch och fy..
jag håller nog också på och blir sjuk :( KRAm

2008-04-16 @ 14:30:11
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0