Mischa Barton, Jag vill ha dig!

... eller ah,
kanske inte dig. men din kropp, ditt utseende
fast jag kanske iofs inte skulle känna mig som en kines .
haha

nej jag skulle faktiskt inte tackan ej till hennes kropp och ansikte.
& håret !
eller jag ångrar mig. jag vill ha Jessica Albas kropp.
Mischa är något smal tycker jag.

HAha, tänk hur det skulle vara ifall man fick forma hela sitt utseende och kropp .
nej det skulle faktiskt vara liite hemskt . & för att inte glömma, det är insidan som räknas .

Men . det är faktiskt enklare sagt än gjort .
för många många för större självförtroende om man "ser bra ut" .
det är faktiskt ganska svårt att vara "nöjd med sig själv" om man inte kan vara nöjd över sitt yttre .

faktiskt är det så, tyvärr.


Jag skulle också kunna sminka mig superfint , & mitt hår. varför kan inte det vara lika slätt och fint . himla Holywood svall,.

Jessica alba är ju för söööt ..
Jag skulle vilja vara kändis för en dag, en vecka eller lite längre . haha ,
ha stylister, massa nya snygga kläder...

Drömma får man väl ? (A)
nej nu ska jag kila vidare.
duschen väntar. sedan bussen ^^

xoxoDiana,

Update !
eller så kan man resonera som min syster.
alltså "tvärtom" .. och eftersom hon är min storasyster så
ska hon "alltid ha rätt" den ungen ..

Nu är jag nyduschad & klar.
ska kila iväg till gabriela en sväng innan bussen avgår.

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

"många för större självförtroende om man "ser bra ut" .
det är faktiskt ganska svårt att vara "nöjd med sig själv" om man inte kan vara nöjd över sitt yttre . "

Jag tror faktiskt att det är det motsatta. Att om man är nöjd med sig själv så accepterar man sitt utseende och lär sig uppskatta det. Det märker man på folk som verkligen har jättebra självförtroende och på så vis utstrålar de även "snygghet" trots att de egetnligen (objektivt sett)
inte är särskilt vackra.

Däremot så kan det VERKA som att "snygga" (folk som anses ha ett fint yttre) har självförtroendet på topp.

För när det kommer till kritan så handlar självförtroende inte om att man har "de sexigaste benen", "bikinimodells-kroppen" eller "ett ansikte att dö för", elle hur?

...även om det kan verka så under gymnasietiden (och särskitl i Lidköping.

/S.

2008-04-04 @ 16:35:09
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0