NY DAG; NYA TAG; NY DIANA

Godkväll,!

Jag är så glad förtillfället,
idag har allt vart toppen. 

  • klarade av teoriprovet,
  • jag fick MVG på biologiprovet,
  • jag sålde mycket bra på jobbet !
  • det är Fredag imorgon, & jag ska ut till krogen ^^,
  • & jag ska sova snart .. skööönt,

image860
Oskar lyfte mig upp o ner, eller vad man ska säga . haha ! det var idrott idag. & jag var glad!
Oskar för den delen har körkort, enda i klassen. jag vill bli den andra. vill vill vill ^^
image861image862
Gabriela till vänster och Fredrik till höger ..
image863
Ser ni , hur lååångt hår jag har ? var ju tvungen att avboka min klipptid när jag var i Sthlm, så ska klippa mig nästa vecka. vill fortfarande ha "långt hår" men ja 15 cm ska väl klippas av. minst, men kanske axellängd ?

image864
På jobbet idag fick jag sitta helt själv, massor var borta ..
hm det var lite småtråkigt ja, men jag sålde bra idag,. första gången på läänge ..

nu ska jag se klart 27 dresses.
sen ska jag somna..
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

när man helt frivilligt poserar sexigt, med uppdragna shorts, bruna ben och hela köret - så kommer inte den bilden med på "torsdag", det var ju snyggaste bilden som togs idag! LÄTT!

2008-04-03 @ 23:02:11
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0