OC - Orange County

Godkväll !

allt bra ?
jo jag har Elina i örat förtillfället. hehe,
hon snackar ut lite nu.
det har jag gjort den senaste timmen .. ^^

VET NI VAD JAG GJORT?
beställt O.C säsong 1 . wohooo,
nu har jag 1:an, 2:an & 3:an .. yey !!


Dessa tre är mina =D  snart iaf ..


Endast den sista kvar .. mend en blir min inom snar framtid !!

Tänk att vara med i O.C , fy farao vad coolt, alltså att ens liv skulle vara oc .. intriger, fester o rika människor. hehe :P high school !!^^

nu måste ja fortsätta höra på elina ;) hehe ..
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: linda

Jag menar att du är fel person att ta upp sånt, för du är en sådan friskus och man vill liksom inte läsa sånt hos dig, det ska va glada diana som gör massa skoj och inte sitter och tänker på sånt...bra att du kämpar med att gå upp om det är det du vill, men sitt då inte och säg hur mycket du har slängt i dig...för då känns det som om det enda du vill få ut av det är att du kan slänga i dig hur mycket som hellst utan att gå upp medan andra inte kan det...sluta med det..ät och se glad ut!

2008-04-14 @ 11:06:58
URL: http://lindasvanung.blogg.se
Postat av: nadja

åå va roligt älskar den serien

2008-04-15 @ 07:56:24
URL: http://rosalady.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0