Paris i regnet !

Godkväll på er !

nyss käkat en god middag ^^,
Jag&syrran ska snart ut till något ställe där de är typ "restaurangmarknad"
typ käka crêpes^^

image1118image1119
På med inlinesen och kickborden svischar vi till Sacre-Couer, Montmarte .. jag,syrran,ZOé & Charlotte .

image1124
medans jag & syrran tog kort på oss själva vid Sacre - Couer (Coeur = hjärta)
image1125
hahaha . de stod och lekte med pet shops i regnet .. hehe söta ungar de ^^,
image1126
vi var på ettt ställde där de va massa massa konstnärer som måla karikatyrer, porträtt osv osv ..
image1127image1128
Charlottes nya husdjur- tom&leo
image1129image1130
maten som jag & syrran gjorde =P & maränger till efterrätt, mums!!

nej nu ska vi ut och ströga ^^,
det är uppehåll, gött ..
& imorgon ska jag, syrran & charlotte till DisneyLand ! wohoo =)

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

hoppas du har det bra diana=)
fast trivs inte för mkt så du stannar kvar haha;)

2008-04-29 @ 22:42:58
Postat av: Juliaa

herregud, första g¨ången jag tittar in på din blogg sedan du stack och du har redan skrivit ca. 100 inlägg! :S MEIN GOTT! du verkar ha det roligt därborta... när mamma kommer ham så ska jag visa allt detta för henne, måste först samla mig mentalt! ;P

P.S. Säg till silvia att fixa hennes lugg! om det inte går; SÄG ÅT HENNE ATT LÅTA DEN VÄXA UT ISF!!!! hon har ett runt ansikte kom jag på nu, folk med runda ansikten SKA EJ gå ut med lugg...

ha en fortsatt trevlig dag! på fredag kommer charlotte perelli till lidköping ;P

2008-04-30 @ 10:07:38
Postat av: Fredrich

Hamnade Tom & Leo på matbordet på bilden nedanför sen? :P

2008-04-30 @ 17:19:13

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0