PARIS PARIS PARIS

Heeeeejsan !

allt bra?
jag dör av varmhet.
så himla varmt, kvavt liksom.

var och övningskörde med pappa efter jobbet,
jobbet gick förresten bra =)

iaf & jag kan de dära med att parkera nu, haha
alltså vanlig parkering.
sväng in.
men ni vet det är ju faktiskt svårt o "pricka rätt" i början!

men nu har jag tränat o tränat o tränat.
image1027
jag är så duktig vissa gånger, men anton bara hyllar & dissar mig samtidigt ;) haha !

OCH NU !
till presenterna jag fick av Elina !!
image1071
först; en skål i Mine stuk. super bra och fin, blir perfekt när jag ska flytta hemifrån, när det nu blir =P
typ fruktskål ?
image1072
och ett par jätte super söta örhängen . och till det fick man en supersöt ask. nu har jag vänt asken upp o ner men. hehe. iaf skit söta, pärlörhängen , inga vanliga . utan som en blomma. skit söt !
image1073
vet ni ?
idag måste jag städa,duscha & packa !
sen ska jah försöka göra något till CAD-en, haha jag har en säng. just nu ^^,
i mi9tt rum. som ska vara klart om 4 veckor.
det har tagit mig 4 veckor att göra sängen. HAHA !

nej hurry up!


WOHO !!! Eurovision är den 24 maj. så jag missar inte den
(
trodde det var den 10.e, och då är jag förmodligen i Åmål! utan tv =P )

jag tror faktiskt Perelli har en stor chans o vinna , eller?
fast iofs trodde vi inte att the ark skulle komma sååå långt ner :O


charlotte perelli 1999, då hon vann med låten "take me to your heaven".
vinner hon detta året, ?


iaf . Lidköpingsbor som missat detta,
Vårmarknaden är på fredag ! & Charlotte Perelli är i stan =)
tyvärr missar jag detta, då jag är i Paris.
tråkigt nog, eftersom Vårmarknaden brukar bjuda på mycket skojj, såsom "neråträknande auktion, sockervadd & kokosbollstävling".

nej nu måste jag börja
XOXODIANA!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0