pussas & kramas Björn Gustavsson,

Godkväll,

vad pysslas ni med ?

Själv ska jag strax kila och lägga mig,
eller ska läsa teoriboken i säng.
vill bara sova och vakna och få teoriprovet gjort..

Julia kollar på något som heter
"Sverige pussas och kramas"
vet ni vad det är ?
iaf så var Björn Gustavsson med i programmet precis. haha!



Detta är jag de senaste dagarna,
bara de 3 senaste dagarna har jag spenderat 6 timmar på körskolan,
och sammanlagt svarat på 1050 frågor ..

helt sjukt ..
så nu vill det fan se till att jag klarar provet.
annars blir det tyvärr inte lätt för omgivningen,

hehe .. nej men nu ska jag inte vara sådan..

Förresten så är jag väääldigt shoppingsugen ..
vill ha massa fina kläder, (kjol kjolar !!!)


Nu får ni ha det så bra,,
nästsa gång ni hör av mig så har jag gjort mitt teoriprov ..

xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

lycka till i morn Diana det kommer gå super:)
sen ringer jag nog dig imorn lr får tag i dig på ngt sätt så vi kan prata lite om det där andra för blev så sent idag!
puss:)

2008-04-02 @ 22:32:25

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0