restskatt - det gillar vi !

Godkväll igen.

haha jag kan inte slita mig härifrån.
men jag tänkte bara berätta att idag kom ett brev till mig.
från Skatteverket,

jag skakade när jag öppnade kuvertet.
jag ville inte punga utt ett X antal kronor..

men vet ni vad??
jag ska få tillbaka över 900 kr!!

wohoo !!
grundavdraget hade även höjts till 21 000 kr .
(det belopp du ej behöver skatta på)

vet ni?
lilla lilla jag har tjänat över 62 000 kr , år 2007 .
duktigt va ?
& jag har pengar kvar !!! (väldigt mycket kvar)


NU ska jag plugga, fast jag vill sova..
ska trycka in några kronor i min sparbössa först.

godnatt
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

ÅH! fusk.. jag måste hitta ett jobb. MÅSTE! jag är fattig:P

2008-04-08 @ 22:54:13
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0