Riktigt jävla sur

... på kanal 5 .
tro det eller ej.
här sitter man och kollar på ett program.

går ut på att man ska svara på massa "pinsamma" frågor/hemligheter.
svarar man och ngn jäkla lögndetektor säger att man svarar sant, då kan man vinna pengar.
och som vanligt klättrar man på en pengastege.

iaf, så har denna grabben svarat på frågor såsom ifall han är attraherad på ngn fruns vänner , och framför frun svarat ja osv ..

så kommer en fråga om hans fru är den bästa sexpartnern han haft.
inte så jävla pinsamt?
är hon inte det, fine. spelar roll?
iaf, han svarar ärligt JA.

han har 75 000kr, men kan då vinna hm 250 00? eller hur mkt var de, iaf mer.

då säger fucking jävla programmet att han ljuger.
blir så sur,
och han får 5 000kr .
va fasen, kanal 5 kan ju när som helst säga att han inte talar sanning.
bara för idioterna inte vill ge stackarn pengar.

nej, usch på kanal 5.!
image1017

Nu ska jag somna,
godnatt på er!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrich

Bra Diana!! :D Syrran satt också och kollade på det programmet förut och när jag såg vad det gick ut på så ratade jag henne för att hon satt och såg på ett så billigt program (egna åsikter).

2008-04-20 @ 23:00:44
Postat av: Marika

först och främst var jag bara tvungen att skriva - va söt du var :) ta det inte på fel sätt ;) kul att du vill va med, fast du redan har en sån fin design. blir du vinnaren av den bruna så kanske vi kan ändra färgerna till nått som är mer din stil :)

2008-04-20 @ 23:25:45
URL: http://mariikis.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0