Sandpapper & jobbjobbjobb,

Goddag !

när jag vaknade idag så kunde jag inte prata.
helt sjukt.,
halsen var täppt,
i skolan de första jag sa, det lät som jag var 60årig hes man,
Och det gjorde ont!

nu funkar det bättre,
lever på halstabletter. hehe

lever på detta - bedövande halstabletter.

funderade på att skippa jobbet pga min hals,
men nu ska det nog gå.
jag får helt enkelt lida..
mitt jobb kräver ju min röst. hehe,

skrika kan jag iaf inte göra åt mina kunder idag, hehe (inte för att jag brukar det men) tycker bilden är så underbart klockren..

det var bara det, för nu.
Slutar 13.00 idag,
så jah uppdaterar därefter,
ska nog komma på ngt roligt att skriva.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

haha,
jag är i studielandskapet.
lyssnar på när KM tjötar och visar upp sina powerpoint filmer =P
vad gör du därborta ?

2008-04-15 @ 11:44:55
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se
Postat av: Olessia

stackarn

2008-04-15 @ 16:49:14
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0