sexig bild Gabriela,

Goddag !

Underbart att sluta 13.00
men stannade kvar och spelade neger&president med de resterande klasskompisarna .
eller ah, de döpte om de till kines, neger och president. haha!

jaja, jag slutade som vice president tror ja .

tog precis en tupplur på 20 min.
och kom ihåg!
det är de bästa ni kan göra om ni kör i mörker (bil)
och känner er trötta.
en tupplur på 20 min!!

image865
eftersom Gabriela så mycket vädjade att jag skulle lägga ut denna bild
(vilket jag först itneg jorde för hennes skull) men här har ni min sexiga kompis .. ^^

Aja.
ikväll är det utgång på G .
första gången i mitt liv. woohoo !
& det är Lejla & Elina som är huvud sällskapet.
sedan träffar jag säkert på massa roliga folk,.
som ex Emilia som jag ska träffa :)
Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden
Dessa små töser ska jag kila ut med är det tänkt (;
undrar hur detta nu ska gå till. oj oj oj ^^,

Nu ska jag faktiskt se klart på 27 dresses .
ha det gott gottfolk,
förresten. ni får inte glömma att det är TALANG 2008 idag !
underbart program, 20.00 tv4


Ni kommer ihåg Skånska Elias från förra året? han var ju underbart söt.

vi hörs senare!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0