shopping at Gina ^^

HEJ ALLIHOPA !

äntligen är jag tillbaka,
haha attsingen klockan är snatr 20.00
och jag måste plugga ..

aja, blev ju kvar i det fina vädret med Elina,
det var trevligt .
jag köpte mig lite saker.
för Gina hade VIP kväll, 20%rabatt .

jag köpte mig en del ja . haha ,

image953image954
Jag och elina, på G ^^, staden here we come !
image955
image956image957
Inne på ginas provhytt .. visst är klänning söt ? lovar att varenda unge kmr gå i dessa .. men men jag tyckte iaf om den .. super. köpte en ljuusrosa & den gröna som hänger bredvid.
JAG&ELINA ÄR BRA !!<3
image958image959
Det var helt underbart väder idag, oh, vår kära stad !!!
image960
Mina två söta klänningar, tror jag ska behålla båda .. & det färgglada linnet .. nu är det mitt ^^
image961
min hallonröda body, nu är den min ,. och ett vitt fodral kjol, har ju ett svart . blir ett vitt till användning tror ni??
image962
Köpte en rödblommig sjal på Second Hand faktiskt, kan vara fint till sommarn, endast 25 kr ! och ett rouge på Kicks ..

Där var min shopping, har nog shoppat för någora veckor frammåt nu . haha !

nu måste jag sätta igång o läsa lite,
rättskunskap .
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Nadia

Va.. Vilken söt! Vilken second hand var du på? :S
KRAAAAAAM kina: D::D:D

2008-04-16 @ 20:30:45
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Nadia

haha,okeeej. ja du, jag är arbetslös min kära vän. då blir det lätt så att man läser andras bloggar =)
hehe, jasså.. fanns det mycket fint då? =)

KRAM

2008-04-16 @ 22:15:33
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Sara

aah, jäklar vad du har shoppat! vad sugen jag blev! vilka söta grejer du köpte från gina, har dom fått in nytt eller? :)

2008-04-16 @ 22:54:01
URL: http://tidenfaller.blogg.se
Postat av: beijan

vilka söta små klänningar, du ser ut som ett sockersött bakelse
den rosa:) rolig videoupdate förresten XD

2008-04-17 @ 08:00:23
Postat av: elina

Vi två är allt bra ;) !! vi klarar oss igen det mesta , haha!! Snygga saker du köpt också, dock tror jag att de du köpte till mig är snyggast, grr! ;)

2008-04-17 @ 14:36:34
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0